Over ons

Welkom bij Stichting Younique, gevestigd in de bruisende regio Rotterdam, waar we ons inzetten voor een veilige en sociale samenleving.

Wat doen wij?

Als verbindende schakel tussen individuen en diverse landelijke instanties streven wij ernaar een positieve bijdrage te leveren aan het sociale weefsel van onze samenleving. Ons hoofddoel is het bieden van een toekomstperspectief, omdat we geloven dat dit van cruciaal belang is.
Bij Stichting Younique richten we ons op het creëren van een keerpunt voor degenen die moeite hebben om hun plek te vinden in de maatschappij. Of het nu gaat om langdurige uitkeringsontvangers, mensen die zich buitengesloten voelen, eenzame individuen, voormalige jeugdzorgontvangers of werklozen, wij zijn er om te motiveren en begeleiden naar een productieve rol in de samenleving. Onze aanpak is doordrenkt met integriteit, transparantie en discretie. We beloven niet alleen, maar we handelen ook, en we opereren als een open en zichtbare organisatie, zij het met de nodige discretie, om individuen te ondersteunen op de weg naar zelfredzaamheid.
Met Rotterdam als onze thuisbasis, zien we onszelf als de schakel tussen deze diverse groep mensen en de verschillende landelijke instanties. We geloven sterk in het bieden van concrete perspectieven voor de toekomst. Stichting Younique is meer dan een organisatie; het is een gemeenschap die streeft naar positieve verandering.